Referat: Bestyrelsesmøde 09. januar 2018
Deltagere:
Lars, have nr. 77
Jonna, have nr. 132 (ordstyrer)
Martin, have nr. 147
Petra, have nr. 79 (referat)
Meldt afbud:
Anne, have nr. 19
Godt nytår til jer alle sammen!
Bestyrelsesmødet blev denne gang afholdt i Huset 🙂
- Godkendelse af sidste referat eller eventuelle tilføjelser
- godkendt, ingen tilføjelser
- Gennemgang og status af vores regnskab
- gennemgang godkendt, ingen tilføjelser
- Gennemgang og status af byggesagerne – herunder besøg fra Park- og Naturforvaltningen
- husk at fremsende eventuelle byggeansøgninger skriftligt på mail (mail@bartholine.dk) eller ring til Lars (60174418)
- vi har fået et afslag fra Nordjysk Kreds på en byggedispensation, hvorfor det er endnu mere vigtigt at ansøgningerne bliver sendt, inden et eventuelt byggeprojekt startes op
- der er 2 nye huse, som afventer afslutning på byggesagen
- Havesalg i perioden
- der er ikke solgt nogen huse i perioden siden sidst, men der er mange efterspørgsler i øjeblikket og den næste haveoverdragelse sker allerede den 10. januar 2018
- Forberedelse til generalforsamling
- opgavefordeling:
- kontakt til Nordjysk Kreds for at få adgang til medlemmernes adresser på trods af at adgangsportalen pt. er lukket pga. vedligeholdelse (i to måneder) à Jonna TJEK!!!
- invitation af en ekstern dirigent à Jonna
- prioritering af de indkomne forslag den 16. januar 2018 kl. 19:00 i Huset à hele bestyrelsen
- udkast til indbydelserne à Jonna
- print af indbydelserne à Jonna
- uddeling af indkaldelserne/invitationerne à hele bestyrelsen
- købe stemmesedler, kuverter, præmier etc. à Martin
- sørge for mad & drikke, projektor, lyd osv. à Martin TJEK!!!
- forberede PPT-fil à Petra
- forberede formandsberetningen à Lars
- Fordeling af arbejdsopgaver
- faste opgaver vil vi gerne allerede inden generalforsamlingen definere (gerne i et årshjul), så de nemmere kan fordeles ved det konstituerende bestyrelsesmøde efter generalforsamlingen – nu hvor vi efter et år har fået indblik (og overblik) over opgaverne i bestyrelsen
- Vigtige datoer
- januar 2018 – frist for indsendelse af forslag til generalforsamling 2018
- januar 2018 – prioritering af de indkomne forslag til generalforsamlingen 2018 i Huset
- januar 2018 kl. 13:00 – Nytårskur hos Jonna for bestyrelsen samt alle frivillige i foreningen (vurderingsudvalg og containervagter) – OBS! ændret dato og sted!!! De involverede kontaktes hurtigst muligt!
- februar 2018 – bestyrelsesmøde i Huset
- februar 2018 – ordinær generalforsamling 2018 ved ”Racing Arena” (Travbanen)
- mart 2018 – vandåbning 2018, hvis frosten er af jorden (OSB! Skærtorsdag – ikke lørdag, som det plejer!)
- Eventuelt
- containerne er i mellemtiden hentet og stilles op igen til vandåbningen
- der bestilles sand til opfyldning af hullerne på vejene – samtidig indhentes i øjeblikket tilbud på alternative (og mere holdbare) løsninger
- Lars indhenter pris til vedligeholdelse af haveforeningens hovedvandur til næste bestyrelsesmøde igen (stadig ikke svar fra VVS-manden)
HUSK, at der også i år ikke må foregå overnatning i kolonihaverne fra kl. 21:00 til 06:00!
Vi glæder os til den 29. marts 2018, hvor vi gerne må opholde os i haverne dag og nat igen! 🙂