Referat: Bestyrelsesmøde 13. marts 2018
Deltagere:
Jonna, have nr. 132
Jeanne, have nr. 145
Meldt afbud:
Anne-Sofie, have nr. 24
Petra have nr. 79
Lars have nr.77
Bestyrelsesmødet blev denne gang afholdt hos Jonna
- Godkendelse af referatet fra sidste bestyrelsesmøde samt eventuelle tilføjelser
Godkendt
- Gennemgang og status af vores regnskab 2018
Gennemgået
Det er en stille periode – men i løbet af de næste 3 uger kommer der opkrævninger ud vedr. leje 1.halvdel af 2018.
Denne opkrævning består af:
- Haveleje 1.halvdel af 2018,
- Hensættelse til vandledning 100 kr.
- Afregning af vandforbrug 2017 17 kr. pr. m3
- Gennemgang og status af byggesagerne
Jeanne og Lars er i gang med flere byggeansøgninger
- Havesalg i perioden
Siden januar er der solgt 2 haver
- Opfølgning på arbejdsopgaver
- containere: Vi får nye containere til dagrenovation i år, og de bliver kun tømt hver anden uge. Derfor kommer der til at stå 14 containere i stedet for de sædvanlige 7. Vi holder nøje øje med, hvordan det går. Vi vil også opfordre medlemmerne til at være opmærksomme på, om det dækker vores behov.
- Afhøvling af veje er bestilt.
- Vigtige datoer
Vandåbning er planlagt til den 24.marts, og vi følger med i vejrudsigten og krydser fingre for, at vi kan åbne som planlagt.
- Eventuelt
Intet